15 Kasım 2009 Pazar

Kuzen Düğünü


Annemin kuzeni Tamer abinin düğününe gittik bu pazar anneannem ve dedemde Antalya'dan geldiler. Süslendik püslendik gittik. Sibel kuzenin oğlu Sarp'ta süslenmiş gelmişti ikimizin resmini çektiler ama çok kalabalık ve sıcaktı.
 
Sarp'la tanışmak istedim fakat Sarp pek oralı olmadı "heyyyyyyyyyy Sarpp"


Beni duymayınca kulağını tuttum "duymuyormusun sana sesleniyorum" etraftaki herkez kulağını tutunca kahkahayı patlattı ben anlamadım noldu :)

"Burdayım!!! oyuncağım da var oynamak ister misin" sanırım pek keyfi yok annesine gitmek istiyor.

"Güle güle tekrar görüşürüz bye bye" ve işte size düğünden kareler :)


1 yorum:

  1. süpeeerrr sarp annesinden 1 hafta ayrı kaldıüı için çok üzgün defnecim ama senin gibi güzel bir kıza nasıl pas vermez anlamadım bir dahaki karşılaşmanızda telefi ederiz hem sarpında oyuncakları var bize gelde beraber oynayın tamam mı?ayrıca düğünün en şık ve gözde kızı sendin.....

    YanıtlaSil