6 Kasım 2009 Cuma

İşte bir kontrol günümüz daha...

13:30 da randevumuz vardı fakat her zamanki gibi uzun bir bekleyişten sonra içeri girebildik. Yoğun bakımdı orası Defne gibi doğmuş birçok bebeğe bakan doktorların muaye ettiği bir yer olunca zamanlama gibi bir şey olamıyor orda heran herşey yaşanabiliyor bizde alıştık bu bekleyişlere. Beklerken de senin gibi erken doğmuş senden büyük ve küçük bebeklerle de gene karşılaştık hikayelerini herkez anlattı her kontrol için gittiğimizde olduğu gibi bir sürü acı tatlı hikayeler... Bazıları şanslıydı bazıları ise şanssız üzüldük onlar için Allah yardımcıları olsun ve şükürler olsun ki sen sağlıklısın bebeğim önce Allahın sonra ordaki doktorlarımız ve hemşirelerimiz sayesinde "AKCA BEBEK" blogumuzun adını aldı bu isim. Çünkü sana uzun süre bu şekilde hitap edildi tam 26 gün kalmıştık yoğun bakımda.
Beklerken çok sıkıldın, acıktın mızıklanmaya başladın oysa ne çok istiyordum seni neşeli canlı görmelerini. Muayene sıramız geldiii



Her şey iyi görünüyor dedi doktor İlke ablan sadece kontrol amaçlı yapılması gereken testler olduğunu söyledi sonrada sordu Defne ne yiyor diye bende ne yemiyor onları söyleyelim "salça, tuz, şeker, bal, yumurta beyazı" Doktorun şaşırdı nasıl yani tavuk yiyor mu mesela dedi bende evet pilavının üstüne didiyorum diyince bir çığlık "ayyyyyyy pilavda mı yiyiyor" baktım olmayacak dedim ki öyle tatımlık yani doyumluk değil içerde doktor Emel ablan da varmış tatımlık yediriyolarmış neyse ki falan dedi ama babanla biz birbirimize baktık, yiyiyorsun ama maşallah biz napalım. Kan testi için canın acıyacaktı ve bizde sen ağlamadan onlarla bir hatıra resmin olsun istedik soldan sağa Doktor Emel OKULU ve İlke Mungan AKIN, hemşire Gültaze Hanım orda kaldığım sürece bana en iyi desteği veren hemşire oydu bugün onun olmasını çok istemiştim ve oda ordaydı. Akıllıca bir karar vermişiz çünkü canın çok yandı uzun süre sakinleşmedin önce çekilmiş olan bu resminde oysaki ne güzel gülmüştün birde ordan çıkıp aşıda olunca iyice yorgun düştün arabaya biner binmez uyuyakaldın ama iççekerek uyudun hep. Her şey senin sağlığın için benim güzel kızım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder