22 Kasım 2009 Pazar

Bayram alışverişi


Bayram alışverişi için gittik Armada'ya. Ama kafamız karıştı bayram mı geliyordu yoksa yeni yıl mı? O kadar güzel süslenmişti ki bütün mağazalar. Herkes yeni yıl için hazırlığını yapmıştı bile. En beğendiğimiz mağazanın önünde resimler çektirdik annemle. Sonra bana uzun zamandır aradığı kitabı bulduk Remzi Kitabevinde. Orda tükenmemişti çok şükür.

Alışveriş merkezine gidilir de oyuncaklarla oynamadan dönülür mü? Tweety ve Ben yaptığımız işi ne kadar da ciddiye almışız değil mi? "Şöförle  konuşup kimse dikkatini dağıtmasın  yoluna önüne baksın"


Ay bu da nerden çıktı Teyzemin silahşör arkadaşları mı acaba? "Pardon şşşşş bakarmısınız acaba siz de  eskrimci misininiz? Hu huu ver bakıyım şu kılıcını teyze bu nasıl kullanılıyorr acaba?

2 yorum:

  1. Defneciğim yeni yılın kutlu olsun.Nice mutlu, sağlıklı yıllara.Seni çok seviyorum.
    Sezen ablan

    YanıtlaSil
  2. Ayyy Sezen abla seni burda gördüğüme sevindim. Sizinde yeni yılınız kutlu olsun. Bende seni seviyorum veee senin gibi bende umarım iyi bir balerin olabilirim belkide dersleri bana sen veririsin ne dersin :)öptüm seni ablacım.

    YanıtlaSil