23 Şubat 2010 Salı

Kuzen Doruk'un Doğum Günüsü

Doruk kuzenle aramızda tam tamına bir ay var 23 Şubat Doruk, 23 Mart Bennn! benim içinde iyi oldu bu doğum günü partisine katılmam bir prova yapmış olduk çünkü Doruk pasta gelince alkışlardan mı yoksa çığlıklardan mıdır bilemiyorum ağlamaya başladı ve onu sakinleştirmek hiç kolay olmadı bense iyiki doğdun Dorukkkk diye bağıramadığımdan sadece çığlıklarla eşlik ettim.  
Doruk olmadan hatıra doğum günü resmi çektirmek zorunda kaldık 
Bütün çocuklara mutfakta masa hazırlandı pastalarımızı orada yedik tabi ki bende artık ekibe katıldım çünkü  büyüdüm ve arkadaşlarımla birlikte vakit geçirebilecek yaşa geldim evet ne sandınız bir ay sonra 1yaşında olacağım. Anne benim içeceğim nerde  şu içtikleri renkli şey ne ise bana verir imisiniz lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder