13 Mart 2010 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜ (1) ANTALYA

İlk Doğum Günüm olduğu için annem ve babam ailemizle birlikte olalım istediler ve Antalya'ya yola koyulduk. Biraz erken bir kutlama olacaktı ama benim için sorun değildi çünkü bende zaten erken doğmuş bir bebektim:). Babaannemlerdeki parti için hazırlıklar başlandı, ev süslendi ve davetliler partiye çağırıldı. Akşam için bir telaş pasta, börek hazırlıkları, telefon trafiği derken doğum günü saati geldi ilk gelenler AĞA Dedem ve annemin halası oldu.
Sonra da Burcu yengem ve Erkan amcamlar geldi, Ezgi kuzenimi görmek için sabırsızlanıyordum.
Ve herkezin gelemsiyle parti başladı.
Anneannem, babaannem ve dedelerim. Annemde sanırım resme girmeye çalışmış :)
Halam Fatma, amcalarım Erkan ve Serkan ve deee Kuzenlerim Ezgi, Efe. AA Deniz abim nerde?

Evet burda ama sanırım habersiz çekilen bir resim olmuş :)

Ağa dedem, dayım Onur, büyük halam ve enişte, diğer kuzenim Ezgi ablam.
Yengem Nazlı, annesi Gülsen Teyze ve dayımmm
Şu yorulmuş olanlar da annem ve babam
Ben ve hediyelerim:)
 
Katılan herkese teşekkür ederim sizleri seviyorum.
DEFNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder