25 Ocak 2010 Pazartesi

Dedem Bize Geldi!

Hafta sonu dedem bize geldi onunla bol bol vakit geçirdik ilk gördüğümde biraz ağladım yabancılık çektim doğal olarak. Aile büyüklerimizden uzakta oturuyor olmamız, onları tanıyıp alışmamı zorlaştırıyor. Dedem bana bir elbise almış ama kolları küçük geldiği için değiştirilmek üzere babaanneme geri verdim.
Dedem bana balıkları ve balık adamın onları besleyişini anlatırken ben yaramazlık peşindeydim. Önümdeki ablanın saçını çekmekle meşguldüm:)  dede pardon bir daha anlatır mısın seni dinleyemedim. Dedem başka başka yaramazlık yapmayayım diye mağzaları gezdirdi.   
 
Ordan çıkışta babam bizi Eymir Gölüne, güzel bir konakta yemeğe götürdü ODTÜ kampüsü içinde çok güzel bir yer, yazın daha da güzel oluyormuş ve babamda yazın oraya götürmek üzere bize söz verdi.Yemekleri harikaydı, özel olarak üretilmiş şaraplardan tattırdılar babamlara üstelik canlı müzikte vardı memnun olarak ayrıldık ordan babacım kesen dolu dolu olsun hep götür bizi böyle yerlere:) 
 
Ertesi sabah dedemle ne oyunlar oynadık dedem habire "ne vardı benimde böyle bir dedem olsaydı" diyip durdu beni sırtından hiç indirmedi iyiki benim dedilerim var  
Akşama babaannem çiğ köfte partisi verdi bizlere ooo bu hafta keyfime diyecek yoktu doğrusu MAŞALLAH MAŞALLAH...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder